Dra åt helvete så skönt…

Standard

Nu är det inte mer än fyra arbetsdagar kvar innan semester nummer två. Å jag har väl aldrig längtat så efter att få lämna jobbet och dra iväg med familjen till sol och värme.

Jag har visserligen inte jobbat många dagar sedan jag hade semester nummer ett, men det känns som om jag aldrig gjort annat än att vara på det är stället. Hemskt!

Efter semestern ska jag lägga på ett extra krut gällande jobbsökeriet. Ska vidga mitt letande och se mig om utanför Uppsala län. Det blir bra, det måste det bli.

Men först ska jag njuta av mina fyra arbetsdagar…. Å sen ska jag tillbringa två veckor på den här stranden. Så det så!

almiros

7 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

