Soffläge…

Standard

Det senaste dygnet har varit sååå annorlunda mot hur jag och Maria vanligtvis har det.

Vi har som vanligt ätit gott iofs. Men vi har inte tagit en enda droppe alkohol. Jag upprepar, inte en droppe alkohol!

Vi har juicat enorma mängder grönkål och andra godsaker. Promenerat 9.1 km och haft picknick på skogskyrkogården.

Nu ligger vi i soffan och glor på ett program om en man som hittat en fot i en grill han köpt på auktion.

Så annorlunda dygn men helt naturligt för att vara oss!

5 responses »

  1. Ser ut som ni har mysigt… TV:n har en avstängningsknapp… om det behövs…. annars misstänker jag att Maria har tillfång till fler kanaler. MEN, vad ska ni med TV till egentligen, ni har ju varandra att bubbla tillsammans med…

    Ha en fortsatt trevlig helg! Stannar du över hegen hos Maria? I så fall säger jag riktigt trevlig mys-helg tillsammans.

    • Det ena utesluter inte det andra. 😊 Vi bubblar mest hela tiden, även när TV:n är påslagen. Aldrig tysta!
      Jag åker hem idag. Har haft det lika mysigt som om det vore helg 😁

      • Jag som har en lätt hörselnedsättning klarar inte av att ha samtal med en radio eller TV i bakgrunden. Men med friska öron så är det nog annorlunda!:-) Trevlig hemresa!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

