Daily Archives: 3 augusti, 2017

Avvaktar nytt projekt…

Standard

Nu har jag varit på visning och ja, visst fasen skulle det vara bra med en mindre lägenhet. Men inte till vilket pris som helst…
Å jag tycker att tre miljoner för en tvåa är lite i överkant. Visserligen går jag med sjukt bra vinst på den jag har nu, men jag vill ju leva gott också.

Med på visningen fanns ett par som var där för att reka en smula. De hade fått ett förhandstips av en bekant om ett annat område som de vänligt nog delgav mig. Så nu har jag kontaktat projektet och sagt att jag är intresserad.

Så fortsättning följer. Jag ska bara renovera hemma ett tag till…

 

Det där med nytt…

Standard

Jag vill minnas att jag hade bestämt mig för ny lägenhet, nytt jobb och/eller ny man.
Idag ska jag på visning. Inte av nytt jobb eller ny man utan för en ny lägenhet.
Ett helt nytt kvarter är på gång. Å där har jag tänkt att skaffa mig en tvåa. Visning på lunchen idag… spännande!

åsikten

Bilden kommer kommer från Riksbyggen