Nu är det dags…

Standard

Jag kommer som inte undan längre. Det är dags att börja jobba igen.

Har ingen lust alls. INGEN! Jag passar så mycket bättre i semesterskrud än jobbarläge. Jag har så mycket mer jag skulle vilja göra här hemma. Den där hallen som jag skulle fixa står orörd t.ex.

För att dra ut på det hela tar jag en sväng till Hälsocentret och lämnar ifrån mig en del blod innan jag drar till jobbet. Men sen finns det inget mer jag kan göra. Jag måste jobba!

Men om en knapp månad är det dags igen. Å det ser jag fram mot. Mycket!

IMG_20170705_173331_927

Det känns som det var i förrgår jag skrev detta! 

8 responses »

  1. Vad fort det gått. Aldrig går en arbetsmånad lika fort…
    Men du – skönt att ha Grekland att se fram emot 😊

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

