Lite efter…

Standard

Jag ligger såååå efter med mitt bloggande. Å det beror inte på att det inte händer något i livet utan snarare tvärt om. Å så har jag en liten släng av mediatrötthet.

Hur som, den här semestern har varit mycket annorlunda än andra semestrar. Men tack och lov behöver inte annorlunda betyda dåligt och just dåliga saker har vi bestämt hålla borta.

Bra saker har varit familj, vänner och mat. Jag är begåvad med både familj och vänner som gillar att laga och äta mat. Perfa!

Började stort i tisdags förra veckan med ett besök på  Miss Voon. Svingod mat, men så jobbar ju sonen där sedan ett tag tillbaka. Svider inte alls!

 

Fortsatte mitt mattåg under torsdag och fredag. Torsdagen bjöd på härligt häng med kompis L. Vi började med Halloumitaco på Magnussons och avslutade med dryck på Stationen. Fredagen var jag åter igen på Stationen men med nytt sällskap. En saftig räksallad fick jag i mig… å vin!

Helgen hängde jag med N på bilträff i Norrtälje. Då åt jag t.o.m. godis!

Måndagen tillbringades hos föräldrar där lilla mor firades. Å jag ska ärligt erkänna att det blev mer vin än mat och fika. Funkar det också.

Tisdag till torsdag har jag hängt med M och när vi hänger blir det alltid vin och mat. Alltid! Men så är vi svinbra på just vin och mat. Jo, en och annan promme blev det också… å en jävla massa gott skratt och babbel! Älskart!

Å idag ser det ut att bli en fin dag. Då passar en vit pizza tycker jag. Hittade ett fräscht recept på pizza hos The Veggie Butcher som jag ska prova. Återkommer med omdöme.

Men nu är det dags för installation… tjing!

 

8 responses »

    • Jag njuter varje dag. Kopplar även av rätt bra också. 🙂
      Å även fast jag tycker mycket om att skriva har det varit skönt med en digital semester.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

