Måndagslunk med fotdunk…

Standard

I princip hela måndagen tillbringades i skogen. Vi såg inte överdrivet många svampar. Men några gula och några soppar fick vi ihop och de smakade gott som pålågg senare.

På plussidan hamnade knät, det höll bra för en mils klättrande över stock och sten. På minussidan hamnade i stället vänster fot. Dags för nya inlägg mao. Tänk att det alltid ska vara något som krånglar i tanters kroppar. Tröttsamt!
Jag trodde i min vildaste fantasi att det inte skulle kosta så förbaskat mycket att skaffa inlägg när en redan har avgjutningarna. Men 1 300 gick det loss på trots allt.
Men jag litar inte enbart på inlägg, jag tror mer på att stärka upp foten så nu har jag lagt till fotövningar på min ständigt växande träningslista. Snart har jag inte tid att göra annat än att träna och stärka upp skevheter!

fot

4 responses »

  1. Min kropp började krokna för ett par veckor sedan. Vristen, knäet, handleden, baksida lår. Min coach rekommenderade vila. Jag tyckte det lät trist. Då svarade kroppen med vidrig halsont nu dag nummer 6. Så går det när en inte lyssnar.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

