Sjukt bra fredag…

Standard

Det var länge sedan min dag började så här bra. Ska bannemig köpa TVÅ trisslotter idag.

Det är inte bara fredag, det händer en massa godsaker också.
Jag vaknade tidigt av mig själv, å tur var det för väckningen failade, pigg och utan huvudvärk. Första gången på jag vet inte när som det hände!

For iväg till tandläkaren. Besöket gick jättebra, å billigt blev det den här gången. På väg till jobbet blev jag flirtad på och dessutom fick jag lite Siriusfägring i form av Johan A som kom farandes på cykel.

Solen skiner och chefen bjuppar på sommartårta. Å nyss blev jag uppringt av en chefsperson från annan förvaltning och han vill träffa mig om en vecka.

Den här fredagen alltså! Älskarn!

glad

10 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

