Jag hinner inte…

Standard

Just nu känns det inte som om jag hinner med ett dugg förutom att jobba. Ja, å sova förstås. Jobba och sova, det hinner jag men inget mer. Sjukt!

Jag hinner inte ta hand om mitt hem, hinner inte handla ens. Jag hinner inte umgås med vänner eller familj. Allt får stå på vänt till första semestern som börjar 6 juli.

Då ska jag först bara vara hemma och hänga med OBH innan det försvinner för mig. Sen ska jag fanimig skapa balans, skratta mer och umgås med goda vänner. Så det så!

Men just nu hinner jag inte… måste jobba! Tjing!

to do

………………………

Å med OBH menar jag HBO! 😀

6 responses »

    • Jag lovar. Jag ska bara slappa och ta hand om mig till en början. Å sen får jag en ny chans under min andra semester i augusti. Då tar jag familjen med och far till Kreta.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

