Ledigt…

Standard

Vad jag längtar efter ledighet nu… men det är inte förrän 6 juli jag går på semester. Å det är som om veckorna är längre, å helgerna kortare, nu när jag är ledighetssugen.

Som grädde på moset är det sjukt mycket på jobbet. Tror inte det finns en enda människa som inte känner av stress. För min del visar det sig som sömnproblem. Jag somnar som en stock men vaknar flera gånger under natten. Det är riktigt illa och det blir en ju inte piggare av direkt.

Men trots att helgerna är korta hinner jag med en del kuligheter. Började iofs redan i fredags med en AW*5. Det var fem kollegor som bor nära varandra som bjöd in till festligheter. Det blev som en stafett-AW. Superkul!

Lördagen tillbringade jag på Ålandshav. Satt på soldäck, sippade långdrink och hade det finfint. Helgen avslutades med att jag satt i värmen under ett parasoll mest hela dagen. Inte helt fel det heller.

boende

Jag som inte bor där behöver inte ta det försiktigt… 

8 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

