Är det bara jag…

Standard

Folk omkring mig rasar eftersom Telia tar bort några kanaler ur sitt utbud pga oenighet med Discovery. Inga konstigheter kan jag tycka. Är man inte överens ska man inte samarbeta. Rätt basic.
Kanalerna som försvinner är 5, 9, 11, Eurosport, Animal planet och Discovery kanalerna. Alltså, hur många kvalitetsprogram får man se på 5, 9 och 11? Inte många, det lovar jag.

Men jag är supernöjd med bytet. Nu får jag i stället Comedy Central, National Geographic, TV3 Sport och HBO-Nordic!

Jag njuter av att kunna varva Netflixandet med att HBOa. Jag är redo för regniga dagar. Lovar!

 

10 responses »

  1. Oj, oj, oj, – det här är tydligen stora frågor efter vad jag läst i tidningen. Själv har jag svt:s kanaler och tv4, det räcker gott. Men jag kan förstå att man blir irriterad när man inte får den tjänst man beställt och betalar för. Men nog bör det finns större problem att ta hand om.

  2. Jag lider inte för jag kollar sällan på tv. Men smaken är olika och det är okej. Problemet för Telias kunder är väl att man betalar rätt mycket för ngt man ville ha och blir plötsligt ersatt med ngt man inte vill ha. Och så tillåts man inte säga upp det per omgående utan måste betala dig genom uppsägningstiden. Det skulle irritera mig om jag varit kund och just ”mina” favvisprogram försvunnit.

  3. Hej Miesliv!

    Roligt att läsa att du är nöjd över dina ersättningskanaler som du har fått av oss! 🙂 Har du hittat en favoritserie ännu på HBO? Mina favoriter är Sex and The city och The Magicians!

    Jag får önska dig en fin helg!

    Med vänliga hälsningar

    Fredrik Björn

    Social Media Relations

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

