Bra i knät… my ass!

Standard

Efter att ha fått njuta av att mitt knä höll Blodomloppet några dagar är det nu värre än någonsin. Å jag är pisst!
Jag är förbannad över att allt jag lagt ner i form av rehabträning, stretch och undersökningar är gjort  helt i onödan. Dels är jag pisst över alla de tusentals kronor jag lagt ner på knähevetet är borta! Förbannat!

Så stötvågsbehandlingen jag skulle göra hos naprapaten idag ställdes in och i stället fick jag lite stretch och massage av mina vader. That’s it!

Ska dit om fyra veckor igen men jag vet inte om jag behåller den tiden. Jag har ingen lust att lägga ut än mer pengar på det redan svindyra knät. Jag tror jag försöker få en läkartid, ev. röntgen och kanske kortison i stället.

Under tiden proppar jag i mig Voltaren!

voltaren

12 responses »

  1. Var du inte hos läkaren? Ortopeden sa till mig att magnetröntgen är enda sättet att se vari felet ligger. Se till att du får det. Och en kortisonspruta i väntan på röntgen

  2. Akta magen. De tror att en Dikloflenak var sista droppen som fick mannens magblödning att flöda över. En tablett. Se till att få knät undersökt av en ortoped.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

