Fredagsmys…

Standard

Började dagen idag med en prommis där vi passade på  att se på stan en smula. Ett bra sätt att kicka igång dagen och skönt med sällis så jag inte kommer vilse. Jag har varit här tidigare men det var ett tag sedan så jag hittar inte ett dugg. Nada!

Tillbaka på totellet vankades hotellfrulle och ja, det fanns Nutella!

Nu ska jag snart till konferenslokalerna och vara med på Gynsams kunskapsdag som innehåller föreläsningar om bl.a. livet med sena biverkningar. Något jag iofs redan vet allt och lite till om. Men det ska bli kul att träffa de andra medlemmarna åtminstone.

Å så ska vi så klart visa upp vår arbetsgrupp LivetEfter och berätta om den och det arbete vi gör nu och planerar att göra framgent.

3 responses »

  1. Vad fint Mie att du jobbar för oss som är och varit drabbade av gyncancer. Det vore roligt om du informerar oss lite här på bloggen om nya rön, lite tips mm. Tack för det du gör och må så gott

    • Hej Maggan och tack för fina ord.
      Å ena sidan är det egentligen trist att informationen efterfrågas, ingen borde drabbas. Men å andra sidan är det gott att kunna göra skillnad.
      Visst kan jag informera om vad som är på gång. Men för att få än mer tips och annat smått och gott kan du gå med i Nätverket mot gynekologisk cancer. Det är helt kostnadsfritt och där får du medlemsbrev, inbjudan till arbetsmöten och en del event. Kolla här: http://gyncancer.se/
      Kram påre

  2. Tack Mie, det ska jag absolut göra. Ha en fin Helg med sol och värme och så hoppas jag att tröttheten försvinner bort med sol & D-vitaminer. Kram Maggan

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

