Helgen…

Standard

…blev inte som planerat men den blev bra ändå.

Först ska jag berätta om finsaker som hände i fredags. Eftersom jag är medlem på Cervera fick jag två glas i present. De väntar på mig och bubbelsyrran för invigning.
Hemma väntade färldsafina servetter på mig. En fin present från A. Tack ❤

 

Jag chockade mig själv genom att åka till gymmet på lördagskvisten. Å jag belönade mig INTE genom att äta ostbågar och dricka rödvin. Det blev räkor och vitt vin i stället. Gott som fasen.
räkor

Igår planerade jag att vara ute mest hela tiden. Fixa på lott och ha det gott. Men vädret ruttnade, det kom både snö och kyla. Jag ruttnade jag också och sa upp lotten.

Potatis kan jag odla hemma på altanen i stället. Så det så!

Sen la jag mig tidigt för att orka upp i ottan. Sov som en nybankad bäver och vaknade pigg. For till gymmet och började veckan på bästa sätt. Nu är jag på jobbet, lite lika pigg men piggare än jag brukar. Kroppen håller och livet är gott.

stark

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

