Att leva och ha det bra…

Standard

Trots att jag har varit in i döden trött ett tag har jag levat och haft det bra. Visserligen har jag inte orkat göra allt jag vill, eller träffa dem jag velat, men jag vet att det går nya tåg. Typ.
Dessutom har inte blogglusten funnits på ett tag eftersom ”fel” personer läser och upprörs vilket jag sen får skit för. Men som jag har sagt tidigare, min blogg och mina ord. Vill man fortsätta leva med skygglappar så gör det, men läs inte min blogg för fan om mina förehavanden svider.

Nu har jag dock börjat få ordning på saker och ting. Jag känner mig piggare och friskare än på länge. Jag har kuliga saker på gång i livet. En tripp till skärgården och en till västkusten står på agendan. Älskar att ha saker och ting framför mig.

Något jag också gillar är att känna av träningen från i morse. Å det gör jag. Sitter till och med och jobbar vilket jag inte gör i vanliga fall. Men just nu måste jag. Å det gör inget!

Nu lever vi vidare… å ser till att ha det gott. Deal?

lyckisskåp

Både träning och liv går bra trots att lyckisskåpet varit upptaget senaste gångerna. #YOLO

5 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

