Trött, så trött…

Standard

Just nu är jag galet trött. Min jobbsituation börjar ta ut sin rätt nu och jag vet inte hur jag ska hantera det riktigt.
Jag som vill ha balans mellan jobb och fritid för att må riktigt bra har inte längre ork till någon fritid alls att tala om.
Jag orkar inte träna, jag orkar inte umgås, jag orkar inte ens blogga. Men fast jag inte ens orkar engagera mig och skriva i era bloggar läser jag dem. Vill ju inte heller bli helt utanför.

Snart kommer jag ur det här, snart är jag mig själv igen. Jag lovar!

trött

15 responses »

  1. Vårtröttheten. Kan det vara det ? Jag känner som du nu, en trötthet som inte går över. Tills jag kommer ihåg att så här känner jag varje vår. Det går över. Min bästa tid är sensommar och hösten. Om hösten mår jag konstigt nog allra bäst. Kanske någon liten tröst i allt…..tanka D-vitamin och sol när du kan.

  2. Jag funderade på det där idag, hur störningar på jobbet kan göra att man bli oändligt trött inuti. Jag känner mig piggare nu när saker är ”lugnare” på jobbet medan du hamnat i värsta soppan – klart att du är trött. Inte ens sömn hjälper mot sånt.
    Hoppas att det löser sig så att du får ro.

    • Saker och ting är på väg att lösa sig och då kan jag börja ”känna efter”. Eller rättare sagt, kroppen känner efter för det är inget jag gör medvetet.
      Det är verkligen som du skriver, störningar gör en trött. För det är inte stress i sig som kommer åt mig utan just störningar. Saker jag inte kan påverka, saker som inte tas omhand av dem som ska göra det.
      Snart får jag ro.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

