Vad jag längtat…

Standard

Herre gudars vad det är skönt att det äntligen är fredag. Som jag har längtat! Eftersom morgonen har varit botten med en massa skit som bubblat upp, skit som jag oförskyllt fått kastat i knät kan bara resten av dagen bli bättre. Balans ni vet!
Vad ÄR det egentligen med folk? Har man valt att leva med män som är otrogna lögnare får man väl stå ut med just det, att de är otrogna lögnare. Skyll inte det på mig liksom. Jag är varken man eller lögnare. Nötter!

I kväll ska jag träffa en kompis och vi ska planera aktiviteter för kvinnor som har eller har haft gyncancer. Försöka sätta lite guldkant på deras tillvaro på ett och annat sätt.

Men först ska vi ta ett glas eller två på Stationen. Återkommer i morgon om vi lyckades med det eller inte. För någon gång borde det funka. Eller….

stationen

8 responses »

  1. Hahahahaaa ett glas eller två. Och du får sluta lura oskyldiga otrogna män som inte kan sätta gränser. Skäms på dig. Det är bara ditt fel. Dom är ju oskyldiga

    • Hahaha… jag veeeeet. Jag lurar inte bara män, jag lurar mig själv också. Åtminstone när det kommer till ett glas vin eller två på Stationen!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

