Goder morgon…

Standard

Eller åtminstone tidigt morgon.
Är på jobbet sedan en halvtimme och har hunnit dra i mig morgonkaffet och sparkat igång Spotify. Ja, förutom att få en massa jobb gjorda förstås. Det är inte klokt så effektiv jag är så här på morgonkvisten.

Såg på ”mina minnen” att på dagen ett år sedan vaknade jag också vid fyratiden och var pigg. Vet inte vad det är, men något skevt måste det vara med 30 mars!

mies

Jag ÄR pigg, lovar. Jag har bara glömt att sätta färg i fejset. 

 

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

