Sladdlöst…

Standard

Nu är det dags att gå och sova!
Jag har tillbringat en stor del av kvällen åt att leta efter laddningssladden till min iPad. Jag har varit skitsur över att den bara är borta och jag svurit över hur saker kan försvinna så som de gör i ett singelhushåll.

Tills nu! När jag satte mig vid datorn och skulle skriva om sladdeländet slog det mig att jag har en ny padda och därmed också en ny laddningssladd. En som inte ser ut som den gamla.. alls!

Så jag har alltså gått omkring och letat en sladd jag inte längre har hemma över huvud taget!

God natt!

sladd

12 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

