Faith…

Standard

Igår firade jag dottern som hade födelsedag. För första gången på fyra år kunde jag odelat njuta 18 mars. Tidigare har den dagens lyckliga händelse grusats av att 18 mars 2013 också var starten på min strålbehandling! 

Även fast jag lever med sviterna och påminns om cancern varje dag är jag glad och tacksam. Glad över att jag inte längre blir knockad av årsdagar men mest glad är jag över att jag kan vara med och fira dotterns födelsedag.

Å snart är det sonen som ska firas Den 8 april är det dags. Då fyller han å just den dagen 2013 påbörjade jag min Brachyterapi. 

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

