Bjuden på kalas…

Standard

Hipp, hipp, hurraaaaa för världens bästa dotter som fyller år idag. Allt gott i livet önskar jag dig.

Jag kan inte begripa att min yngsta blir 23. Fattar inte var åren tagit vägen. Hur som, idag ska hon firas och jag har minsann blivit bjuden på kalas hos henne och är välkommen klockan 14.

Men livet är inte bara kalas, det är slit också. Så jag börjar min morgon på jobbet fast det är lördag.

Men främst ska vi fira dotter, allt annat är egentligen oviktigt. Så det så!

linda

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

