Rent hus…

Standard

Om jag ska försöka ta fram något positivt av att vara galet rasande ska det i så fall vara att jag får ett rent hem och mat förberett.

Jag var tvungen att gå från jobbet idag straxt före fyra för att överhuvud taget kunna behålla det förstånd jag har kvar. Fyndade på COOP och for hem och lagade mat, åt och förberedde fredagens Morvstroganoff.

Fortfarande rasande satte jag fart med städandet hemma. Nu är det skinande rent och jag är inte längre rasande, mer förbannad! Så nu tänker jag ge mig på roddmaskinen också och har jag tur så släpper eländet där.

Om inte kan jag lika gärna gå och sova och hoppas att dagen i morgon blir bättre. Eftersom fredagar är Yogadagar finns det hopp!

rage

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

