Cykel på köpet…

Standard

Nu har man kommit på att vi tillsvidareanställda kan få hyra cyklar via bruttolöneavdrag och jag är lite intresserad måste jag säga.

Velar mellan en ”transportcykel” som tar mig fram och tillbaka till jobbet, till affären osv. Eller en racercykel för att nöta landsväg. Jag har en hybrid idag så skaffar jag en transportare gör jag om min gamla till landsvägare, å skaffar jag en landsvägare så behåller jag min hybrid som den är.

Ständigt dessa val!

cykel

Den här är jag sugen på…

5 responses »

  1. Jag fick ett tips om att satsa på något liknade transportcykel men sportvariant. Jagv blev avrådd från landsvägskörning, då det numera är svårt att hitta vägar med bra vägren. Enligt rådgivarna börjar det bli otäckt med alla bilar som kör om för nära och för fort. Vad vet jag? Men jag tyckte att det var en intressant tanke att ha med i valet.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

