Vilken härlig dag…

Standard

…man blir härligt glad.

Morgonens alla Snap-asgarv med och åt min nya ”syster” satte tonen för resten av dagen tror jag bestämt.
Har varit ute på en redig runda bara för att få njuta av det fina vädret. Slirade förbi affären och köpte tulpaner och kunde inte låta bli att köpa mig en glass också.
Mumsade i mig den väg hem, lyssnade på fåglar och ljudet av smält snö och njöt av vårkänslor som rusade runt i hela kroppen.

Ikväll ska jag till en granne på Vin- och Mellokväll.

I morgon är en ny dag! Hoppas den också bjuder på sol.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

