Chrre och dirre…

Standard

Det är skönt att vara tant. Då kan man äta chips en vanlig vardagskväll. Å bara för att det ska bli lite mer matigt så köpte vi så klart dipp till.

Nu är inte kompisen som jag åt ”middag” med tant än. Men jag tänker att det är lika bra att jag vänjer henne vid vad som komma skall. För vips har hon också passerat 50-strecket.

Idag är en ny dag och det innebär en annan slags middag. En som ska ätas på Visions årsmöte. Det ska bli spännande att se hur de definierar vegetariskt. I de flesta fall när jag ber om vegetariskt får jag sallad med en hel drös mejeriprodukter… å bröd så klart, gjort på smör!

Men vem vet, den här gången har jag kanske tur!

 

12 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

