Hänt i korthet…

Standard

Jag är bättre i lungorna, kan andas och hostar inte lika jävligt längre.

På torsdag har jag telefontid till min läkare. Att få en återbesökstid var helt omöjligt, inga lediga läkartider de närmaste fem veckorna.

Familjen mår bra och de som behöver håller som bäst på att återhämta sig.

Jag har fått byta kontorsrum och får förhoppningsvis bättre inomhusluft iom det.

I morgon är det kvinnodagen och männen på jobbet bjuppar på fika.

På torsdag kommer en kollega över på en stunds brännvin och middag.

Jag är träningssugen och ska fixa en ledd träningstimme på Gymmet men innan dess fixa tid för en service av mitt knä som aldrig blir bra.

Life is good!

7 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

