Hänger på Hälsocentret…

Standard

Nu börjar jag fan bli rädd på riktigt. Mina infektioner tar aldrig slut, mitt mående blir inte bättre utan snarare tvärt om! 

Vaknade i morse och hade ont i både hals och bihålor. I botten har jag haft ont i lungorna en tid tillbaka och jo, man ser något på lungorna vid den DT jag gjorde för ett litet tag sedan. Troligen något infektuöst, mindre troligt metastaser. 

Nu är jag helt slut i kroppen, å på allvar orkar jag inte vara sjuk längre. Jag vägrar! Så därför har jag parkerat min lekamen på Hälsocentret och tänker inte viftas bort på det sätt min f.d. husläkare gjorde. 

Så det så! 

8 responses »

  1. Älskade vän 💜 Jag vet att du går till botten med detta. Önskar dig ett svar o ett jävligt snabbt välmående igen. Puss

  2. Hoppas du får hjälp till lösning, en kollega gick länge med hosta och det var någon bakterie som satt sig på lungorna, något som tydligen blivit vanligare och vanligare..hon hade blivit hemskickad fler gånger innan hon fick rätt behandling. Bra att du står på dig!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

