Nätstrul…

Standard

Nu strular mitt nät hemma igen och jag fasar för kommande kontakt med leverantören. Ni vet, ”har du provat att starta om routern?” Klart som faan jag har, det och massa andra åtgärder. ”Prova att göra det igen”.

Hatar att kontakta sk servicepersoner. Detvär inte dem personligen jag har något emot så klart, men arbetssättet suger. 

Å dessutom ska såna här saker bara fungera. 24/7! Så det så! 

image
Körde en onlinehjälp å här är resultatet. Stöööööön!

Annonser

15 responses »

    • Fast det borde de förstå när det första jag gör är att berätta vad jag redan gjort.
      Men nej, de måste gå igenom sin punktlista för dummies!
      Det ligger nog mer hos arbetssättet än hos mina skills.

  1. Vi har Bredbandsbolaget o har fått bra hjälp när det strulat. I telefon kollar de om de måste göra nåt, i så fall gör de det.

    Fast det SKA funka 24/7, patetiskt hur handikappad man är utan…

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s