Vår mitt i vintern…

Standard

Trots att det är sportlov och inte alls vår på något sätt egentligen går det inte att låta bli att ryckas med av vädret. Det ÄR ju so vår och blommor knoppas, fåglarna sjunger högt så snart solen visar sig. Snön är borta och det är mest is på gångvägarna.

Å jag njuter varje sekund. Jag bryr mig inte om att snön kan komma när som helst. Jag bryr mig inte om att risken för en vit påsk är större än att julen är det. Jag bryr mig inte.

Jag lever och andas här och nu och just nu är det vår! Så det så!

 

 

18 responses »

  1. All snö är borta och idag såg jag två små snödroppar i vårrabbaten Ett hopp om våren och ljuset Och som Du så njuter jag av det som är idag , imorgon är en annan dag Må så gott
    Kram

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

