Dagen idag…

Standard

Idag är det exakt fyra år sedan jag kände mig stark och pigg. På dagen fyra år sedan jag upplevde ett riktigt jävla bra träningspass innan jag gick till gyn för att efter undersökningen få veta att jag hade en cancertumör i mig.

Då var dagen både topp och botten. Så ock även denna dag, topp och botten.

Förmiddagen idag var inget vidare alls, rent för jävlig. Men jag balanserar upp det med att gå med en vän på Jonas Gardells show, 30 år tillsammans. Det ska bli skönt att avsluta dagen med lite roligheter.

Å jag ska dricka bubbel för att fira livet. Det ska jag! Så det så!

bubbel

14 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

