T.G.I.F

Standard

Börjar med att gratta folk som fyller idag och önskar dem välkomna till #TheBigFive0. Det innebär att livet börjar, men innebär också att man förväntas vara vuxen och kunna göra bra val och prioriteringar i livet.
Se bara på mig, jag gör bara bra val och prioriterar som en gudinna. *host*

Så grattis, May the Force be with you, allways!

grattis.PNG

Veckan avslutas med ett MediYogapass och sen är jag redo för helg. På lördag ska jag och en kompis laga lite käk, dricka bubbel och se på Jonas Gardells ”30 år tillsammans

Söndag går åt till än mer matfix. Å planering. Å livet!

 

9 responses »

  1. När jag började läsa ditt inlägg så tog jag för givet att du fyller år idag, men ser inga grattishälsningar… Du kan behöva det ändå… kanske… Grattis till att en toppenhelg väntar dig! I vart fall är det min önskan att det blir så för dig.. 🙂

    • Tack, tack. Jag lovar att följa din önskan.
      Å nej, det är inte jag som fyller år idag. Det är en vän till mig som gör det. Jag gjorde mitt för snart ett år sedan. 🙂

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

