Väntar och väntar…

Standard

Bästa Ida hade inte riktigt tid att ses idag så hon ska i stället skicka skissen på tatueringen via mail. Så nu väntar jag, å väntar, å väntar… spricker snart av nyfikenhet.

Passligt nog kom veckans matkasse och jag fick annat att göra ett tag. Jag har tänkt att köra Linas vegokasse ett tag. Fast vegokasse skulle jag inte kalla den eftersom den innehåller både mjölkprodukter och ägg. Fast jag är inte militant vegetarian så det funkar för nu.

Den här veckans kasse innehåller: Libanesisk naanbrödspizza med jordnötshummus, rostad vitlök och zucchini. Linssallad med honung- och kumminrostade morötter, getostkräm och bladpersilja samt Spicy tikka masala curry med tomat, spenat och kokosmjölk.

wp-1486408385153.jpg

6 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

