Vips…

Standard

Å helgen är över. Fast den här veckan är full av kuligheter så den lär gå minst lika snabbt. I morgon ska jag träffa Ida på Rough Stuff Tattoo och se utkastet på min tatuering som ska göras på onsdag. Jäklar så jag ser fram mot det!

Däremellan hinner jag med ett tandläkarbesök och en stund med Birgitta Ohlsson som berättar om sin bok, Duktiga Flickors Revansch. Å en sväng på marknaden ska jag nog också hinna med.

Avslutar veckan med en salig blandning av Yoga, bandy och Jonas Gardells show, 30 år tillsammans.

Jag har redan bestämt mig att jag ska må bra, hela veckan.Så det så!

fitness

Lite träning ska jag så klart också få till… 

2 responses »

    • Jamen visst är det. Det är kanske sällan någon har som målsättning att INTE må bra. Men att aktivt välja att se till att må bra borde fler göra. 🙂

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

