Piggare och piggare…

Standard

Jag vet inte om det var månen, mina ihopkok och drycker eller M´s omhändertagande av mig igår som gjorde susen. Hur som, jag kände mig piggare idag än jag gjort på ett tag.

jag

Mitt pigga jag!

Så jag tog det lugnt på dagen och kunde därför vara med på kvällens roligheter. Började med MediYoga, ledd av bästa Lizah på Hållbar Hälsa. Så skönt att vara igång igen. Makalöst skönt! Å jag fick bara en hostattack under hela passet. Framgång!

Hasade vidare till Reginateatern där Vision bjöd på teaterföreställning och middagsmacka.

macka

Vegmacka som kunde ha mättat en mindre familj…

Vi såg Osvajpade Diamanter. En bra och rolig föreställning. Men att skratta utan att hosta som faan är svårt. Svårare än jag klarade av. F´låt! Fick förresten en googiebag med innehåll som kunde användas både under och efter föreställningen. Bra där!

gb

Penna, betygsenkät till ev. datingbara och kondom, extra stor och bred.

Nu är jag hemma och njuter ett glas rött. Är helt slut så det blir en tidig kväll. Kondomen får ligga kvar i förpackningen ett tag till…

vin

Ett glas rött, å sen i säng…

8 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

