Det är ingen idé…

Standard

Jag är inte typen som kan ta det lugnt. Jag är inte typen som kan låta bli att involvera mig när något intresserar eller berör. Så är det. Uppenbarligen.

Förutom mitt engagemang i gyncancerfrågor i allmänhet, patientinflytande samt rehabilitering i synnerhet, har jag även engagerat mig politiskt.

Jag är medlem i Liberalerna sedan ett tag tillbaka, sedan nyår sitter jag i Räddningsnämnden här i Uppsala. Å idag tog jag ytterligare ett kliv för att engagera mig i de allra viktigaste av frågor. Jag är medlem och styrelseledamot i Liberala Kvinnor i Uppsala!
Jag kommer precis från årsmötet där jag, och andra galet härliga kvinnor, blev invalda i styrelsen. Å jag ser verkligen fram mot året som kommer. Det finns hur mycket som helst att göra för oss Liberala Kvinnor. Å jag älskar att vara en del av de. Älskart!

16196062_10154534547802087_7623740888007589932_n

Collaget har jag snott av Anna Manell, tidigare ordförande i Liberala Kvinnor i Uppsala

3 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

