Bestämt…

Standard

Typ!

Det är skönt att det är fredag. Superskönt.
Men jag känner mig en smula rastlös. Vill ha roligheter att göra i stället för att sitta hemma och låta tankarna snurra. Jag har tagit beslut, jag har bestämt mig. Ångrat mig genast så klart!

Fast ju mer jag tänker på det, just det jag inte skulle göra, slår det mig att jag nog inte är den som bestämt trots allt. Andra har bestämt åt mig, utan att kommunicera besluten med mig. Å jag ogillar att dansa efter andras beslut. Ogillar att vara sist att fatta när saker och ting redan är bestämt.
Fast skit samma om jag är korkad och sist på bollen så att säga. Nu är det bestämt. Så det så!

lack.PNG

5 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

