Absoluta toppen…

Standard

Det räckte med ett spinningpass för att knät ska ge sig till känna igen. Fick, som alltid, två synliga svullnader och en som enbart känns i knät. Hatart!

Jag har lagt ner tusentals kronor på dry needling på ISC men nu räcker det. Nu går jag till annan firma och person och fortsätter felsöka och hoppas på bot och bättring. Det här går inte an! Hatart!
Inser med sorg att jag förmodligen inte kommer att kunna genomföra Tunnel run i vår. Två månader kvar och fyra månader utebliven träning går bara inte ihop. Hatart!

Tröstar mig med att gå till tandläkaren idag. Gör av med ännu mer pengar och inser att så mycket jag lagt ner på mig själv borde jag vara på topp. Absoluta toppen!

kropp

8 responses »

  1. Fy faan vad ledsamt! Du har ju verkligen kört på med din träning. Att knäna reagerar på ett cykelpass då är det illa..det ska ju vara skonsamt för just knän. Önskar dig lycka till att hitta en bra läkare som kan ta bort det onda.Puss o kram ❤

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

