Vi byter matvaror…

Standard

En av mina kollegor och jag har en speciell egenhet oss emellan. Å det är att vi som byter mat med varandra. Vi delar med oss till varandra av det goda vi gör. Vi ger bort felköp eller saker som inte längre funkar av olika anledningar.

Det är första gången jag har en matbytarkollega och det roar mig mycket.

I morse fick jag ett bröd av henne. Ett bröd som inte passar henne men som fungerar finfint för mig. Bytt-bytt kommer aldrig mer tillbaka.

wp-1484207961334.jpg

14 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

