Det där med bryn…

Standard

Bryn har inte varit så viktigt för mig tidigare… men nu är det liksom något jag måste ha. Å jag har turen att ha en rackarns bra salong i min närhet och dit ska jag ikväll och fixa bryn.

Har sneglat på att göra permanent makeup också men det får nog vänta ett tag. För det KAN vara så att jag har bokat in en sextimmarssittning på en tatueringsstudio i nära anslutning till salongen. Ska dit efter brynfix för en första träff och skissa lite.

Det är så jag gör när jag bestämt att inte köpa varken en massa mat, jag ska äta upp det som finns hemma först, eller prylar, köpstopp ni vet! 

Det bästa är att det funkar svinbra. Å det roar mig!

Lite inspirerande bilder… Vilka ska jag ha tycker ni?

23 responses »

  1. Målar mina för annars syns de knappt alls. Gör väldigt mycket.
    Hade jättestora ögonbryn förr. Vet mammas reaktion första gången jag noppat dem. Hon stirrade o stirrade o sa. Det är nåt som är så olikt på dig men ser inte vad 😊

  2. Pingback: Varken eller… | MiesLiv

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

