Bo Hotel…

Standard

På måndag ska jag vara i hufvudstaden för att tillbringa kvällen i Annexet för att se Tillsammans mot Cancer.
Då kommer bland andra  Loreen, Magnus Uggla, Sabina Ddumba och Tommy Nilsson att uppträda.
Jag som inte kunnat se ett helt program på TV pga allt bölande kommer så klart att böla än mer när Tommy Nilsson sjunger. Å sjunger han sin En Dag kommer jag bli utkastad. För det går ju inte an att snorgråta när det är TV-sändning.

Letade hotell i närheten och hittade ett rackarns fiffigt ett som jag aldrig hört talas om… Bo Hotel. Har inte ens sett det tidigare men det verkar vara ett bra hotell att böla i. Det har fått bra recensioner, har ett bra pris, ligger nära och frukost ingår. Det funkar. Om inte annat är det alltid trevligt att bo borta en natt. De hade ”sovhytter” för dem som bara behöver en sängplats. Men även om jag bara ska sova där en natt och åka till jobbet dagen efter direkt efter frukost vill jag ha ett riktigt rum. Ett färgglatt ett!

bo

 

6 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

