Nytt…

Standard

Nytt år, ny vecka, ny dag… Det går ju alltid att summera dagarna som går. Summera, planera och lova att i morgon ska jag… på måndag ska jag…

Men samtidigt är det något lite extra att göra detsamma vid ett nytt år. Å jag gör som många andra, jag summerar, reflekterar, planerar och lovar.

En del löften håller jag för mig själv, eller rättare sagt med den jag firade nyår med, andra kan jag basunera ut. Men inte nu, för jag kommer inte på några. 😀

Något jag redan är bra på är planera å det ska jag ägna mig åt nu. Synka livet, träning, jobbet, fotbollen, politiken, semester samt en massa andra saker.

Självklart lämnar jag luckor i kalendern för spontana infall, kortare tripper och andra kuligheter. Å vem vet… det hinns kanske med lite löööööv också.

planering

9 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

