Bränd böna…

Standard

Jag har varit sugen på bruna bönor i flera dagar. Å ska man göra goda bruna bönor så tar det tid…
Så igår när jag kom hem från Maria la jag bönor i vatten. Idag tänkte jag koka dem för att ha till lunch i morgon. Mums.

Men jag har ombestämt mig. Dagen idag blir en bra dag att, åter igen, lägga bönor i blöt. I morgon får jag väl sluta tidigare från jobbet (finns ledighet för matlagning?)så jag hinner med att både koka och äta dem. Jag är fortfarande jävligt sugen!

wp-1483385730877.jpg

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

