Marginaler…

Standard

Jag förklarar mig härmed frisk och kry, inklusive den marginal som är brukligt vid kräksjuka. Nu är jag visserligen inte säker på att det var det jag hade eftersom jag enbart mått illa och haft magknip. Men jag är rädd om mina kollegor och stannar hemma idag också.

Skulle egentligen ha åkt till nyårsfirarkompisen idag men det blev plötsligt, utan marginal, ändrade planer så jag har en helt ren dag idag. Kan iofs vara skönt det också men jag börjar bli less på rena tomma dagar. Vädret är dock varmt och bjuder in till en för året sista promenad.

Tänkte knalla ner till lott och där på plats bestämma mig för om jag ska ha den kvar nästa år. Risken är stor att den ryker, den tid jag egentligen vill lägga ner på den finns helt enkelt inte. Inga marginaler helt enkelt.

skarmklippMina marginaler krymper, det är dags att se till att få en förändring.

Det roar mig!

14 responses »

  1. Du är rolig du 🙂
    Jag tänkte ha flera helt tomma dagar nu för att ägna mig åt lite reflektion. Efter hösten uppbokade helger så har jag haft väldigt mycket tomma dagar i ensamhet och hunnit tänka lite. På gott och ont.

  2. Det är dåligt det där med att man inte kan styra sina marginaler mer, ibland tycker jag man har alltför mycket på gång, sen, hux flux, känns det som ingenting är på gång 🙂

    Men, nu i vår måste vi ta och ses igen, med eller utan marginaler 🙂

    Gott nytt !!!!

  3. Det blev som det blev med Uppsala den här gången – inget möte oss emellan och det känns ju lite onödigt eftersom vi kunde ha gått en promenad nånstans tillsammans åtminstone… Det var inte läge att lämna mamma bara.
    Tänker på dig och hoppas du kommer in i 2017 med bägge ben samtidigt 🙂

    • Känns väldigt onödigt. Nu är det så rackarns långt emellan oss så prommen får vänta. 🙂
      Jag har landat bra i 2017, hoppas du har gjort detsamma. ❤

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

