Illa, jag mår illa…

Standard

Jag som annars råkar ut för allt och lite till har den goda egenskapen att jag inte får vinterkräksjukan. Det har något med gener att göra har jag förstått. Å det är inget jag gnäller över, mina gener är bra gener.

Men… även om jag inte råkar ut för vinterkräksjukan i dess värsta form kan jag få en light-variant och precis det har jag fått nu.

Drömde om att jag födde barn samt att jag både blev både knivstucken och slagen i magen i natt. Vidriga drömmar som gjorde ont. Ont på riktigt. Å visst hade jag ont inatt precis som jag har ont nu. Världens magknip och ett konstant illamående.

Fast tänker jag på hur illa det kan vara är jag glad. Oerhört glad eftersom jag har kräkfobi.

Så här sitter jag, isolerad i hemmet. Smittar å klart även om jag inte blir apdålig. Å jag hoppas så klart att jag inte smittade mina kollegor jag träffade igår. I så fall… förlåt!!!

krak

20 responses »

  1. Hoppas du slipper kräka, som jag gjorde … och kräka för att man kräks 😂 Mitt satt i några dagar, kunde knappt röra mig. Krya på dig.

  2. Krya på dig Mie
    Åh fy, magsjukor som är så plågsamt
    Hoppas det värsta gått över
    God fortsättning och visst satsar vi på ett Bra och innehållsrikt år 2017
    Kram
    Maggan

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

