Dan före dan…

Standard

dan

Idag när jag kom till jobbet hade jag fått ytterligare en klapp. Den låg så fint på tangentbordet men tyvärr utan avsändare så jag har inte en aning om vem som givit mig den. Men hur som, TACK! ❤

Granen är klädd, finaste SW-kulorna hänger högst upp i den. Idag ska jag småfixa lite men mest mysa. I morgon kommer pappa och bror på julfrukost, sen drar vi in och jular med mamma en sväng. Under eftermiddagen kommer ungarna över och jular. Mysigt.

God Jul önskar jag er alla.

Detta bildspel kräver JavaScript.

8 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

