Jul redan idag…

Standard

Måste säga att dagen idag har varit mycket händelserik på många sätt. Lärdomar som t.ex. att jag inte kan andas under vatten. Härliga samtal som fått mig att komma till både insikt och beslut, å härliga samtal som inkluderat fika och goda skratt.

Hämtade ut två paket på posten och sen blev det rena julafton. Ena paketet innehöll boken Driv, vinsten från Storytel.
Andra paketet var från Inga och när hon var i London senast så såg hon saker det stod Mie på. Ni kan ju själva gissa vad det var för saker. Jag blev så rackarns glad. Älskart!

sw

8 responses »

  1. Åh, vilka fina paket. Jag fick också paket idag. Först ett sms från post nord som inte kunde leverera, sedan från Ica som hade paketet. Och jag tog tåget dit full av förväntan. Det lilla paketet innehöll ett led-ljus. Inte ens värt att fotografera. Jag vill inte vara otacksam men porto och allt tid kostar betydligt mer än den lilla gåvan som troligen kommer att få leva resten av sitt liv i en elektronikåtervinning.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

