Plötsligt händer det…

Standard

Jag inte bara sover som den värsta tonåring och vaknar sent… jag har dessutom en massa tid över till att göra ingenting!

Skulle gå på Gardells föreställning igår men eftersom sälliset är inlagd på sjukhuset igen sålde jag biljetterna.
Resten av helgen skulle vara grekhelg för oss som var i Skiathos i somras. Grekmat, film och babbel så klart. Avhopp, så nu äter jag upp maten på egen hand. No problems!

Så nu har jag en massa tid att bara göra inget på. Å egentligen är det precis vad jag behöver. Finnas, andas, göra det jag känner för i stället för det jag måste.

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

