Lördagspepp…

Standard

Blev som lite pepp efter att ha messat med Maria i förmiddags så jag packade väskan och gav mig iväg.
Tog vägen förbi mamma på sjukhuset och var där en stund. Hon har fått infektion i bröstbenet och tydligen kan det ta flera veckor att bli av med skiten. God jul liksom.
Plussidan är att hon åtminstone blev flyttad från intensiven till vårdavdelningen idag. Skönt!

Sen knallade jag iväg till simhallen och simmade. Det är så skönt att äntligen, efter tre månader, vara så pass frisk att jag kan böra röra på mig. Äntligen!

I morgon är en annan dag. Få se om planerna för söndagen håller eller om den blir ren de också!

cb

Bilden är från Actic Centralbadets Instagram

8 responses »

  1. Jamen det kanske var en idé, att ta med badkläder när vi kommer upp? Fast de har väl knappast öppet själva juldagarna förstås.

    Jag håller en tumme för både dig och modern, att ni kryar på er. Kram!!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

