Hur många gånger kan man vara nära…

Standard

Sitter just nu och väntar på att för göra en anmälan… hos polisen… på grund av att en jävel höll på att köra på mig, medvetet.

Det är så sjukt… människan gasade men missade tack och lov mig med bara några centimeter. Straxt därefter såg jag en man som vinkade åt bilisten och jag ropade och frågade om ”han kände den där jäveln”? Vilket han gjorde men ville inte säga vem bilisten var, lovade dock att prata med honom.

Å det är så klart inget jag nöjer mig med, så nu är en anmälan gjord. Kom ihåg början av regnumret och som mos är korsningen kamerabevakad!

Idioter!

11 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

