Det snurrar…

Standard

Just nu snurrar saker och ting lite väl fort. Eller rättare sagt, just nu har jag lite för många saker att göra för att det ska kännas helt okej.
Lilla mor är färdigopererad, har fått ny hjärtklaff och blivit av med fladdret. Men är så klart kvar på sjukhuset och där vill jag vara så mycket jag kan eftersom det är pisstrist att vara på sjukhus.
Jobbet kräver sitt, sen är det möten och andra träffar som tar tid. Men jag ska inte gnälla, jag har valt allt själv. Problemet är väl att jag vill lite väl mycket. Så därför ska jag bestämma mig för vad jag vill syssla med och vad jag kan och vill skippa.

Jag trodde väl aldrig att det skulle bli så här. Jag som tidigare tyckte att jag hade det lugnt och trist har nu mer än fullt upp. Men en sak är bra, riktigt bra, å det är att jag skrattar fasen så mycket mer än tidigare.

Å det roar mig!

17 responses »

  1. Skratt är bästa medicinen!
    Sålla på du – kanske är det även så att en del saker är intensiva olika tidsintervaller? Eller är allt samtidigt? Då kan det bli lite svettigt. 🙂

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

