T.G.I.F…

Standard

Nu börjar det kännas att det är fredag här på jobbet… MiesBlandBand på Spotify, veganchirre på vänt och snart blir det lite förmys innan vi avslutar veckan med en AW.

Skiter fullständigt i Black Friday och spar 100% i stället. Klappar mig på axeln och tar ett par extra glas vin i stället. Det har jag ju tjänat in, eller hur?!

Har ni inte ätit veganchirre än så gör det. Svingoda! I morgon är en annan dag, på söndag middag och adventsstök med ungarna… det ser jag fram mot!

Men nu… FREDAG!

wp-1480086545507.jpg

4 responses »

  1. Tack Mie för din härliga sprudlande energi och för att du berättar så ärligt om hur vi människor är, ibland på topp och ibland nere i botten. Utan mörker inget ljus brukar jag säja. Det stämmer….
    Ditt tips om snacks har jag tagit till mig. Ha en härlig och mysig adventshelg
    Fredagskram från Maggan

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

